EEN GREEP UIT MIJN WERK


De vraag: introduceer en lanceer Advario, een nieuwe wereldwijde speler in de opslag van gas, chemicaliën en new energy. Daarvoor hebben we naast de website, de social profielen en het launch-event o.a. deze brandmovie gecreëerd. (copy/concept)
HP vroeg ons een klantgerichte duurzaamheidscampagne te ontwikkelen voor HP’s Print Business. Het doel was te laten zien waarom HP ‘s werelds meest duurzame en rechtvaardige tech-bedrijf is, en daardoor ook productverkoop te stimuleren. Het resultaat: Endangered Colours (copy/concept)
Vraag: Ontwikkel een campagne om de samenwerking tussen Princes (80%) en Plastic Bank (20%) te communiceren. Resultaat: woblers, DOOH, TV tag on, print advertentie.

Bunge Loders Croklaan staat wereldwijd bekend als belangrijke producent en toeleverancier van speciale plantaardige oliën en vetten voor (inter)nationale industriële klanten. Zij vroegen ons om drie 15 seconden LinkedIn video’s te bedenken en produceren. Het doel: bestaande en nieuwe klanten laten kiezen voor BLC’s specialty ingrediënt Lecithine, en tegelijkertijd het merk positioneren als een marktleider als het gaat om plant-based oplossingen. (copy/concept)
Voor Shell schreef ik meerdere website teksten zowel voor consumenten als voor de zakelijke markt.

Meer dan 15 jaar schreef ik promo’s voor RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, RTL Lounge, SBS6, Net5 en SBS9,
2 voorbeelden van promo’s waar ik trots op ben:
Een van mijn favoriete blijft toch wel dit pareltje: